Το Α και το Ω για τη σωστή διατροφή του παιδιού σου!

post

Γνωρίζουμε πολύ καλά πόσο αγαπούν τα γλυκά τα πιτσιρίκια σας! Και όχι μόνο τα γλυκά αλλά κάθε είδος μη υγιεινής διατροφής!

Όμως από μικρή ηλικία πρέπει να δείξετε στο παιδί σας πόσο σημαντικό είναι να τρέφεται σωστά! Ένα παιδί έχει αρκετές ανάγκες σωματικές και πνευματικές που πρέπει να καλυφθούν με σωστή διατροφή!

Η Νανά του Worky έχει και αυτή παιδί σε μικρή ηλικία και είχε τις ίδιες ανησυχίες με εσάς! Μέχρι που βρέθηκε με τους διατροφολόγους  που έχουν εγγραφεί στο Worky και τις έδωσαν πολύτιμες συμβουλές!

Ας δούμε λοιπόν κάποια χρήσιμα tips που αν τα ακολουθήσετε, το παίδι σας θα τρέφεται υγιεινά!

 

Καλό Πρωινό


Ναι! Δεν το ακούτε πρώτη φορά είμαστε σίγουροι! Αυτό είναι το Α για τη σωστή διατροφή ενός παιδιού αλλά και όλων! Είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και παρέχει στον οργανισμό την απαιτούμενη ενέργεια και βασικά θρεπτικά συστατικά! Με ένα σωστο πρωινό, το παιδί μπορεί να ανταπεξέλθει σε όλες τις απαιτήσεις της καθημερινότητας!

Ιδέες για ένα πλούσιο πρωινό

    • Γάλα με δημητριακά κι ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι
    • Γιαούρτι με δημητριακά κι ένα φρούτο με μέλι
  • Τοστ με μαύρο ψωμί, τυρί και γαλοπούλα κι ένα ποτήρι φρέσκο χυμό
  • Ένα ποτήρι γάλα, μία φέτα σπιτικό κέικ και φρέσκο χυμό
  • Pancakes ολικής

Σνακ στο σχολείο


Είναι απαραίτητο το παιδί σας να έχει 2 υγιεινά σνακ μαζί του στο σχολείο! Αποφεύγουμε πάντα τα λιπαρά γεύματα όπως τυρόπιτες, πατατάκια, γαριδάκια κλπ.

Ιδέες για σνακ

  • Σάντουιτς
  • Φρούτα (σε ξυλάκια ή κύβους)
  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης
  • Σπιτική πίτα
  • Σπιτικό κέικ
  • Πίτσα λαχανικών
  • Μπάρα δημητριακών

Κυρίως γεύμα στο σπίτι

Όλα τα κύρια γεύματα πρέπει να είναι πλήρη και να συνοδεύονται από λαχανικά! Επίσης πρέπει να υπάρχει ποικιλία από θρεπτικά συστατικά:

  • Πρωτεΐνες (ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι, χοιρινό)
  • Υδατάνθρακες (ψωμί, ζυμαρικά, όσπρια, λαδερά)
  • Λίπη (κυρίως ελαιόλαδο)

Τουλάχιστον 2 – 3 φορές την εβδομάδα να υπάρχουν στο σπίτι όσπρια και λαδερά φαγητά, και 2 –3 φορές άπαχα κρέατα όπως ψάρι και κοτόπουλο.

Πιο υγιεινά επιδόρπια

Δεν γίνεται να στερήσετε από ένα παιδί το γλυκό του αλλά μπορείτε να το κάνετε πιο υγιεινό!

Γλυκές ιδέες

  • Γαλακτοκομικά με μέλι
  • Γλυκά του κουταλιού
  • Ψωμί με ταχίνι και μέλι
  • Φρουτοσαλάτα με μέλι
  • Γρανίτες από χυμούς

Βραδινό


Μην δίνετε υπερβολική ποσότητα φαγητού στο παιδί σας το βράδυ ειδικά αν έχει διάβασμα γιατί θα του προκαλέσει υπνηλία! Επίσης να προσέχετε το βραδινό να είναι νωρίς μέχρι τις 21.00!

Ιδέες

  • Αυγά
  • Τοστ
  • Γάλα
  • Γιαούρτι με μέλι

Όπως τρώτε εσείς θα φάει και το παιδί σας!

Προσοχή! Τα παιδιά μιμούνται τους γονείς γι’ αυτό αν δεν τρώτε εσείς υγιεινά δεν θα το κάνει ούτε το παιδί σας! Αν εσείς παραλείπετε το πρωινό σας μην περιμένετε το παιδί σας να το θεωρεί σημαντικό! Επίσης μην παραγγέλνετε πολύ delivery! Κάντε το αν θέλετε μία φορά την εβδομάδα όλοι μαζί σαν οικογένεια!

Μάλλον από αύριο το παιδί σας αλλάζει διατροφικές συνήθειες ε; Επειδή όμως κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός, καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε κι έναν ειδικό και να σας βγάλει ειδικό πρόγραμμα είτε για εσάς είτε για το παιδί σας! Αυτό θα λέγαμε είναι το Ω της σωστής διατροφής του παιδιού σας! Να έχει το πρόγραμμα που ταιριάζει στον οργανισμό και στο μεταβολισμό του!

Ξέρετε πόσοι και πόσοι έγιναν μοντελάκια ακολουθώντας τις συμβουλές των διατροφολόγων που βρήκαν στο Worky; Βρες κι εσύ αυτόν που σου ταιριάζει!

 

Θέλω να βρω διατροφολόγο!

0
Save Filter
×
Σύνδεση
0